Často kladené otázky

  • Jak si mohu objednat knihu se svým dítětem v hlavní roli?

  • Pokud chcete knihu personalizovat a objednat, postupujte, prosím, následovně:

    Vyberte titul / příběh, který se vám nejvíce líbí a který je podle vás vhodný pro vaše dítě.

  • Klikněte na položku Personalizovat knihu.

  • Vyplňte do polí všechny informace, které chcete v knize zahrnout. - Je DŮLEŽITÉ, aby byla všechna pole vyplněna a aby byla vyplněna správně!
    Vyberte pohlaví, vlasy a barvu pleti vašeho dítě a stejně tak i u ostatních postav.

    Klikněte na tlačítko "Hotovo".

    Na této stránce zkontrolujte, zda jsou zadané informace, jakož i osobní přední (titulní) strana knihy, správně dle vašeho přání.

    Pokud zjistíte, že je někde chybná informace, klikněte na položku "Upravit informace".

    Vše vypadá správně? V tom případě klikněte na "Přidat do košíku".

    Projděte si objednávku a klikněte na položku "Přejít do pokladny".

    Zadejte informace o dodání a vaše telefonní číslo.

    Akceptujte naše obchodní podmínky.

    Poté budete přesměrováni do zabezpečeného okna platby.

    Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se konkrétní knihy nebo procesu objednání, můžete nám napsat na adresu info@mojeoblibenakniha.cz.


  • Existuje limit, jak dlouhé může být jméno dítěte?
    Ne, nemáme daný limit na délku jména dítěte. Mějte však na paměti, že hodně dlouhý název představuje problémy se vzhledem / rozvržením textu.

  • Mohu změnit vzhled a odstín pleti ostatních osob v knize?
  • Ano, při objednávce knihy se rozhodnete pro odstín a barvu pleti každé postavy. Ilustrace se tak stanou zcela jedinečnými pro vaši dětskou knihu.

  • V jednom z polí pro knihu, kterou jsem si vybral, navrhujete, abych napsal jméno např. dědečka. Mé dítě bohužel už nemá prarodiče, mohu do příběhu napsat někoho jiného?
  • Ano, pokud není specificky uvedeno, že MUSÍ být přesně dědečkem, který je součástí příběhu, můžete klidně napsat např. strýc, soused nebo starší přítel dítěte.

  • Co se stane, pokud zapomenu vyplnit pole během personalizace / objednávání knihy, nebo pokud napíšu nesprávně jméno?
  • Pak budou tyto informace v textu knihy chybět nebo budou nesprávně a text nebude dávat smysl! Proto je mimořádně důležité, abyste při objednávání zadali správné údaje do všech požadovaných polí.

  • Mohu si být jistý, že faktura nebo jiné dokumenty obsahující cenu knihy nejsou součástí balení, pokud chci knihu poslat přímo dítěti, které knihu dostane?
  • Všechny faktury, potvrzení objednávek a další informace o ceně budou zasílány pouze na vaši emailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Takže se nemusíte obávat, že fakturu obdrží obdarovaný/á.

  • Jak dlouho trvá zaslání knihy? Jak dlouhý je časový úsek od objednání až po doručení objednávky?
  • Zpravidla vyrábíme a dodáváme do 7-9 pracovních dní a okamžitě vám objednávku zašleme prostřednictvím pošty.

  • Je bezpečné platit pomocí mé debetní / kreditní karty na této webové stránce?
  • Ano, nemusíte mít obavy. Používáme služby Adyen, které jsou certifikovány podle standardu PCI. Více informací o službě Fondy naleznete zde: Adyen info

  • Co dělat, když se v knize, kterou jsem dostal/a, vyskytly chyby?
    Pokud v objednávce zjistíte chybu, pošlete, prosím, okamžitě e-mail na adresu info@mojeoblibenakniha.cz a my samozřejmě vaši knihu co nejdříve nahradíme. Bohužel, pokud je chyba v tom, že jste při objednávání zadali nesprávné informace, nemůžeme knihu nahradit. Ale i tak nás, prosím, kontaktujte, abychom pro vás našli co nejvhodnější a nejrychlejší řešení.